Zarządzanie kontem dzięki Moje Orange

Od pewnego czasu brakowało mi aplikacji, dzięki której mogłem sprawdzić stan swojego konta, wykorzystanych pakietów, przeglądać faktury oraz zarządzać usługami i pakietami. Korzystałem z aplikacji Orange iCare. Oczywiście, wersja beta.

Aplikacja nie zachwycała ani wyglądem, ani funkcjonalnością.

Ekran startowy, widoczny po zalogowaniu widzimy po lewej. Natomiast funkcje, jakie w/w aplikacja udostępnia to:

  • sprawdzenie stanu konta
  • stan pakietów SMS oraz transmisji danych
  • kwoty ostatnich faktur.

Z aplikacji korzystałem częściej pod koniec okresu rozliczeniowego, żeby sprawdzić na ile mogę jeszcze sobie pozwolić.

Gdy 16 listopada Orange wypuściło swoją ulepszoną aplikację do w/w czynności pod nazwą Moje Orange ucieszyłem się niezmiernie.

Aplikacja Moje Orange pozwala na

  • sprawdzenie stanu konta i pakietów,
  • podgląd ostatnich faktur i płatności (ze szczegółami),
  • dostęp do pakietów, usług oraz ich włączanie i wyłączanie,
  • podgląd wykonanych połączeń (z filtrowaniem) i ich koszt,
  • kontakt z Orange BOK (na kilka sposobów),
  • przejrzenie listy pytań i odpowiedzi (w przygotowaniu),
  • instalacje dedykowanych aplikacji Orange.

Jest jednak jeden minus – sama aplikacja zajmuje ponad 10 MB, zaś dane które „składuje” już niecałe 7 MB (łącznie ponad 17 MB!) i do tego twórcy nie udostępnili możliwości przeniesienia jej na zewnętrzną pamięć. Zajmuje ona trzecie miejsce na liście najcięższych aplikacji w moim smartfonie.

Ekran startowy Moje Orange

 

Aplikacja wita nas przyjemnym ekranem startowym, informującym o posiadanym planie taryfowym, numerze usługi (telefonu) oraz okresie rozliczeniowym. Poniżej tych podstawowych informacji mamy dostęp do stanu konta i pakietów.

 

Przechodzimy dalej…

 

 

Widok płatności i faktur.

Tutaj widzimy także rachunek, pod który należy przesyłać płatności za faktury.

Po kliknięciu na daną fakturę ukazują się szczegółowe informacje, m.in. numer faktury, data wystawienia i płatności. Pod przyciskiem menu znajduje się opcja umożliwiająca skopiowanie numeru konta.

W aplikacji mamy także możliwość sprawdzenia dodatkowych informacji o planie taryfowym (np. datę końca umowy czy numer konta klienta w Orange).

W zakładce aplikacje mamy możliwość zapoznania się oraz zainstalowania aplikacji dedykowanych, od Orange.

Nie korzystam z nich, ale może komuś się przyda.

 

 

 

 

Kolejna zakładka wsparcie na pewno czasem pomoże, gdyż nie będzie potrzeby przeszukiwania internetu, portalu Orange itp. żeby znaleźć potrzebny numer do konkretnego działu obsługi klienta.

 

Dostępna jest także opcja Pytania i odpowiedzi, która wkrótce zostanie udostępniona.

Jak zapowiada Orange, aplikacja będzie rozwijana, a już niedługo zostanie udostępniona wersja dla iOS.

Oczywiście, żeby korzystać z powyższych aplikacji (polecam nowszą :) ) należy posiadać konto w Orange On-line.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>